Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Regulamin forum FLT

 :: Regulamin

Go down

Regulamin forum FLT Empty Regulamin forum FLT

Pisanie by Vader Pią Lut 07, 2014 10:42 pm

1. Postanowienia ogólne

1.1. Zakładając konto na forum FLT , akceptujesz poniższy regulamin (nazywany dalej "Regulaminem") i potwierdzasz zaznajomienie się z jego zapisami. W przypadku aktualizacji Regulaminu - zgodę wyrażasz poprzez dalsze korzystanie z niego.
1.2. Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum (nazywanych dalej "Użytkownikami") - także członków administracji (zwanych dalej "Administracją") oraz innych użytkowników pełniących dodatkowe funkcje na Forum.
1.3. W przypadku nieprzestrzegania określonych w nim zapisów, administracja zachowuje sobie prawo do ostrzegania, banowania oraz cenzurowania i edycji wiadomości nadesłanych przez Użytkowników.
1.4. Na Forum korzystamy z j. polskiego z zachowaniem poprawności ortograficznej oraz merytorycznej. Nie kaleczymy ojczystego języka zachowując przy tym zrozumiałą i spójną treść zamieszczanej na Forum wiadomości.
1.5. Na Forum obowiązuje j. polski, aczkolwiek treści cytowane z języków innych niż j. polski są akceptowalne.
1.6. Regulamin ten nie wyklucza istnienia pomniejszych regulaminów mających zastosowanie wyłącznie do określonych działów. Jeżeli dany dział lub forum ma własny zbiór zasad określony w odrębnym regulaminie i pewne jego zapisy są niezgodne Regulaminem, to wówczas obowiązują te zapisy, które zawarte są w regulaminie danego działu lub forum.
1.7. Administracja nie rozstrzyga sporów między Użytkownikami dotyczących praw do własności intelektualnych.
1.8. Administracja zastrzega sobie prawo do późniejszych edycji lub korekt Regulaminu podczas działania Forum. Użytkownicy zostaną o tych zmianach poinformowani w odpowiednim temacie w dziale "Ogłoszenia administracyjne" i będą mieli przynajmniej 24h na zapoznanie się z nimi i usunięcie konta w przypadku ich niezaakceptowania.
1.9. Użytkownik zgadza się na otrzymywanie okazjonalnych wiadomości od Administracji. Administracja zobowiązuje się do zachowywania odpowiedniej treści, ilości oraz jakości nadsyłanych wiadomości.
1.10. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie treści.
1.11. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z funkcji "Zgłoś" dostępnej przy każdej wiadomości znajdującej się na Forum w celu poinformowania Administracji o Użytkowniku łamiącym postanowienia Regulaminu treścią zawartą w zgłaszanej wiadomości.

2. Zabrania się

2.1. Udostępniania treści pornograficznych i zabronionych przez prawo polskie i/lub europejskie w jakimkolwiek miejscu na Forum.
2.2. Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym lub religijnym.
2.3. Wykorzystywania danych osobistych zamierzonych przez Użytkowników bez ich zgody (także poza Forum).
2.4. Linków referencyjnych do gier online oraz innych serwisów/stron. Dopuszczane są one jedynie w podpisach oraz w polu "Strona WWW" w profilu Użytkownika.
2.5. Off-topu, czyli wiadomości niezwiązanych merytorycznie z forum i/lub temacie, w którym zostały zamieszczone.
2.6. Trollowania, czyli zamieszczania wiadomości mających jedynie na celu sprowokowanie lub doprowadzenie do bezcelowej awantury z innymi Użytkownikami.
2.7. Zamieszczania treści przesadnie wulgarnych, budzących powszechne zgorszenie.
Ograniczania się do publikacji jednego słowa lub treści nie wnoszących żadnych wartości merytorycznych do danej dyskusji lub forum. Dotyczy także nowych tematów.
2.8. Spamowania oraz Floodu, czyli zamieszczania dużej ilości powtarzających się słów, linków lub treści, które pogarszają czytelność zamieszczonych treści oraz nie wnoszących żadnych wartości merytorycznych do danej dyskusji lub forum - dotyczy także wiadomości wysyłanych za pomocą systemu Prywatnych Wiadomości (nazywany dalej "PW") dostępnego na Forum.
2.9. Wszelkich rodzajów reklam mających doprowadzić danego Użytkownika do osiągnięcia jakiejkolwiek wartości majątkowej.
2.10. Podszywania się pod Administrację Forum.
2.11. Edycji komentarzy dodanych przez Administrację w celach informacyjnych przez Użytkowników.
2.12. Tworzenia nowych kont, jeżeli poprzednie zostało zbanowane oraz zamieszczania wiadomości w imieniu zbanowanych Użytkowników.
2.13. Posiadania więcej niż jednego konta przez jednego Użytkownika.
2.14. Wstawiania obrazków animowanych w podpisach.
2.15. Zamieszczania w tematach wiadomości tylko i wyłącznie w celu wyświetlenia ich przez Forum na szczycie listy tematów danego forum.
2.16. Zamieszczania treści niezgodnych z ogólnie przyjętymi zasadami netykiety.
2.17. Propagowania piractwa oraz zamieszczania linków do treści lub stron zawierających pirackie materiały.
2.18. Nadużywania oferowanych przez Forum narzędzi dekoracyjnych tj. pogrubienie treści, kursywa, podkreślenie, zmiana koloru tekstu czy znaczników typu [quote].
2.19. Cytowania wiadomości własnych lub innych Użytkowników, jeżeli znajdują się one tuż nad wiadomością Użytkownika bez podania uzasadnionej przyczyny.
2.20. Tworzenia "drzewek cytatów", czyli cytatów zawierających treści cytowane przez innych Użytkowników.
Umieszczania w wiadomościach grafik o dużych rozdzielczościach i/lub rozmiarze stosując do tego znacznik [img].

3. Administracja

3.1. Zastrzega sobie prawo do:
- usuwania oraz edycji materiałów nadesłanych przez Użytkowników bez podania wyraźnej przyczyny.
- zamykania, usuwania oraz edycji wiadomości nadesłanych przez Użytkowników bez podania wyraźnej przyczyny.
- korzystania z szerokich narzędzi administracyjnych w obrębie Forum.
3.2. Administracja zobowiązuje się do zachowywania obiektywizmu oraz profesjonalizmu w wymagających tych cech sytuacjach tj. kontakt z Użytkownikiem czy rozwiązywanie sporów między Użytkownikami.
3.3. W przypadku różnych opinii wśród członków Administracji dotyczących działań jednego z moderatora ostateczny głos należy do administratora Forum.
3.4. Ranga administratora jest oznaczona czerwonym kolorem nazwy użytkownika.

4. Kary

4.1. Za złamanie któregokolwiek z punktów Regulaminu lub jednego z regulaminów mających zastosowanie w danym dziale/forum Użytkownik może otrzymać upomnienie, ostrzeżenie i/lub ban jeżeli tak postanowi moderator lub każdy inny członek Administracji.
4.2. Administracja, w przypadku złamania któregokolwiek z punktów Regulaminu lub jednego z regulaminów mających zastosowanie w danym dziale/forum może udzielić Użytkownikowi ostrzeżenia (trwającego 90 dni) lub bana trwającego odpowiedni (w odczuciu danego członka Administracji) okres czasu. Użytkownik o podjęciu takich działań zostanie poinformowany za pomocą PW.
4.3. W przypadku notorycznego łamania Regulaminu lub jednego z regulaminów mających zastosowanie w danym dziale/forum Administracja może permanentnie zablokować konto Użytkownika informując go o tym za pomocą PW*.
4.4. W przypadku wykrycia tzw. multikonta, Użytkownik zostanie zbanowny na adres IP, a wszystkie konta zostaną usunięte, bez możliwości odtworzenia.
4.5. Użytkownikowi przysługuje prawo do odwołania się do administratora Forum w związku z wątpliwościami dotyczącymi działań Administracji. Administrator ma prawo zmienić wymiar kary nałożonej na Użytkownika przez Administrację w przypadku wykrycia uchybień w jej pracy.
4.6. Użytkownik nie ma prawa do odwołania się od działań administratora uznanych przez niego za ostateczne.


* Nie dotyczy spamu i off-topu.


REGULAMIN FORUM OBOWIĄZUJE OD DNIA 7 lutego 2014 r.

Vader
Porucznik
Porucznik

Liczba postów : 424
Join date : 03/02/2014
Age : 28
Skąd : Lublin

https://freelancersteam.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 :: Regulamin

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach